lördag 24 juli 2010


Igår på morgonen somnade lilla farfar in för gott... Helt ofattbart att det gått så himla fort. Fast på sätt och vis så var det skönt för hans del. Nu slipper han må dåligt längre... Men det känns konstigt att nu finns han inte alls mer,ingen kommer pyssla med ditt och datt på gården och ha Felix i hälarna..
Jag hade gärna varit hemma och fått säga hejdå och ge honom en kram. Men eftersom jag är i Örebro och jobbar så går inte riktigt de..
Men som mamma sa, jag har ett sista fint minne av honom från när jag, Fredrik och Andreas var där och åt tårta med honom dagen innan midsommar. <3


Förutom att det kändes lite tungt att vara här igår har jag det bra i Örebro. Vi jobbar på hela dagarna och sedan är äta och sova i princip det vi gör. Så det är riktigt skönt att bo på Scandic och få i sig bra frukost och middag..
Från och med imorgon kommer jag, min rumskompis Sofia och några till jobba ute på Etapperna. Och det ska faktiskt bli riktigt roligt trots att de är tidiga mornar som gäller några dagar framöver.. :)



Sofie

Inga kommentarer: