torsdag 8 juli 2010




Puh vad livet känns mycket bättre nu! :) Jag och Terese har ÄNTLIGEN bokat flyg tur och retur till Albuquerque. Wihooooo! Dessutom har jag fått mitt I20 så jag kan ansöka om visum. Det börjar ordna upp sig lite åtminstone.. Men jag tänker inte bli alltför glad och tro att allt löst sig, för det har vi lärt oss att man inte ska göra för tidigt. Hehe..:P

Igår hade jag en riktigt lugn och härlig dag på stranden med otroligt nog hela famiiljen, och Andreas då..underbart! Å dessutom var jag ute på ett rullskidspass på förmiddagen. Jag känner mig såklart riktigt seg men sjukdomskänslorna är borta och det är ju det viktigaste. :)

Å just det ja, det är torsdag idag vilket innebär att Gatufesten börjar!! Det kommer garanterat att bli en grym helg med bra artister, fint väder och massa goa vänner.

Sofie

Inga kommentarer: