tisdag 20 juli 2010


Nu börjar jag faktiskt känna mig riktigt riktigt less på att inte bli pigg..:/ Inte sen i början på Juni har träningen flytit på och jag har varit sjuk till och från hela tiden. Just nu vägrar min hosta släppa taget om mig och jag känner mig väldigt tung i bröstet. Fan! Jag som äntligen skulle få träna riktigt hårt en sommar och kunna åka till USA grymt stark... Jag förstår inte varför det hela tiden ska strula för mig..när jag för en gångs skull får träna på och känner mig stark kommer det hela tiden något att förstör. Men skam den som ger sig. Nån jävla gång MÅSTE det vara min tur.
Men först måste jag bli av med den här skiten..och till häslocentralen är det knappast någon mening att gå. Där konstaterar dom garanterat bara att jag inte är dödssjuk och skickar hem mig för att vila.. Jag skulle göra så mycket för att kunna få gå till en riktig idrottsläkare nu som förstår min sits och verkligen vill hjälpa till. Alla som är elitidrottare är trots allt inte med i något landslag och kan få den hjälpen.....


Så istället för att träna i den fina omgivningen här ute i Lekeryd vilar jag och försöker få bot på min hosta med Kikis dunderhonung och varmt vatten. Jag blir verkligen väl omhändertagen här och dessutom har jag voffsingen Lazy och katten Missan som får mig på bättre humör nu när Andreas åkt i förväg till Örebro.

Lite tråkigt dock att jag missar brorsans 20-års dag idag! Nu är han inte bara lång utan stor också. :)




Sofie

Inga kommentarer: