lördag 17 juli 2010

Hudik --> Jönköping


Den här veckan som varit sen gatufesten har jag förflyttat mig från Hudik till Jönköping...

I början av veckan var jag hemma och tränade, solade och badade ute på hölick och umgicks med familjen. Även om det såklart känns riktigt tungt och segt med träningen så här nu i början så har jag ju i alla fall kommit igång igen. Dock har jag lite hosta då och då som inte riktigt vill försvinna..men det gör den nog tids nog. :)

Efter en ganska rörig tisdag ändrade sig planerna och jag följde med Andreas ner hit till Jönköping. :) När vi kom ner hit på onsdagen var vädret fortfarande på lika strålande humör så vi sov några timmar på stranden och sedan spenderade vi kvällen i en wakeboardbåt. Riktigt härligt!

Elin och de andra i skidorienteringslandslaget är dessutom här i stan och tränar nu så jag har fått hänga med dom på några pass. I torsdagskväll blev det ett grymt bra styrkepass i Hallbystugan som avslutades med bad i Axamosjön och igår förmiddag hängde jag med på ett fint rullskidspass. Trevlans. :) Något som inte var riktigt lika trevligt var mitt fina magplask/dyk på gångvägen vid vätterstranden igår eftermiddag. Helt plötsligt tog det bara tvärnit och jag låg pladask på marken. Tydligen hade en sten fastnat i mitt hjul...aj aj aj..



Alldeles strax ska jag ta mig ut på en lugn löptur och sedan ska vi förflytta oss ut till Andreas mamma i Lekeryd, det ska bli treeevligt de...

Sofie

Inga kommentarer: