lördag 15 augusti 2009


Ikväll har vi haft familjekväll. :)
Sista kvällen brorsan är hemma på bra länge nu..och inte långt kvar till jag far upp till Östersund heller. Så vi lyxade till det med middag på Stadt (Där dom förövrigt var grymt klantiga och glömde ta betalt för en huvudrätt, ett glas vin å två flaskor läsk).


Egentligen hade jag planerat dubbelpass idag men på förmiddagens intervallpass fick jag lite ont i knät igen och det svullnade lite också. Så jag lyssnade på det istället för min vilja att träna och tog vila i eftermiddag. Blir bara ett pass imorn också och sen vila på söndag. Sen hoppas jag på att det är bättre till veckan så jag kan träna på mycket igen! Minst 20 timmar vore guld..

Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://rullatillnorge.blogg.se/

sofia sa...

hej sofie.
tänkte bara att du ville läsa vår blogg ;)
ha det bra, kraam sofia