torsdag 27 augusti 2009


Ikväll är min sista kväll hemma i Sanna..helt sjukt vad ett sommarlov kan gå fort. Känns som det va igår den här bilden togs när brorsan tog studenten. :)
Hur som helst ska de bli riktigt skoj att komma tillbaka till Östersund imorn igen! Jag ser verkligen fram emot hösten. :) Förhoppningsvis slipper jag mer skador och sjukdomar så jag kan få träna på utan massa avbrott hela tiden. Jag har nämligen haft oturen att inte på långa vägar fått samma gener som min långa, smala och grymt lättränade lillebror...så jag är verkligen i stort behov av åtminstone ett halvårs sammanhängande träning!! Det är väl inte för mycket begärt?

Allt hade varit kanon om även Tussen hade kunnat följa med mig till Östersund, men han börjar ju trivas så himla bra här hemma nu så de känns lite elakt å flytta på honom igen. Jag har försökt fråga honom vad han tycker men jag har inte fått något vettigt svar än. :P


Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart Tussen ska me upp...han kommer att sakna dig annars, det vet du! =)

B

Anonym sa...

jag tkr också det känns som nyss när fredrik tog studenten :p sommaren gick alldeles för snabbt! men vi hann hänga en hel del iaf :D