onsdag 17 juni 2009

Shit vad najs, jag fick B på marknadsföringstentan! :) Det trodde jag INTE veckan innan..hade knappt pluggat någonting alls före sista veckan. Då läste jag den svenska sammanfattningen och försökte komma ihåg så många begrepp som möjligt..och det verkade ju ha lyckats. Kanske inte är så tokigt med flummigt strunt ändå..är ju verkligen väldigt mycket lättare att få högre betyg i sånna ämnen åtminstone. Men nej, det får nog bli en kombination med mer matematiska ämnen i sånt fall. =)

Imorse var jag ute på en cykeltur igen..idag i hela 1.30. I mina mått mätt är det långt just nu..men det är helt sjukt vad fort konditionen försvinner. 1.30 är inte direkt mina planerade 5 timmar men det är en början!

Just nu är jag verkligen proppmätt! För ikväll har vi haft studentmottagning för brorsan med en massa god mat. ;) Riktigt trevligt att träffa kusinerna Westin också. Blir inte så ofta nu för tiden..

Sofie

Inga kommentarer: