torsdag 25 juni 2009

Idag har jag åkt skidor!! I 1.15 snurrade jag runt i tunneln och inte har jag fått något ont i knäet än heller. :) Det kändes bra när jag åkte också, var bara lite försiktig i backarna utför där jag inte riktigt litar på att stabiliteten är som vanligt, men det ordnar sig nog snabbt. Jag är inte direkt en fegis utför annars. :)
Resan hit till Toprsby imorse gick bra..brorsan fick köra hela vägen eftersom han inte fick plats på passagerarsidan efter att vi packat in cyklarna. Dessutom var vi oerhört snygga i varsina av mina färglada solbrillor som vi hade utanpå våra vanliga glasögon..hehe. ;)
Efter träningen åkte jag iväg till campingen här för att läsa min bok på stranden och vilka träffar jag där om inte Tobbe med fam och Emma-Helena och Filip. :) Så det blev en stunds läsande för min del och sedan lekte jag, Hanna och Filip med hajarna i havet. Eller rättare sagt pinnarna..men idag fick de vara haj haj, mamma haj och bebishajarna. :P

Imorn blir det skidor och cykelintervaller uppför hovfjället!


Sofie

Inga kommentarer: