måndag 15 juni 2009

Idag har jag varit hos sjukgymnasten, denna gång i Hudik och hos Eva på Ryggraden. Träffade henne redan när vi var i Sthlm bara någon dag efter knät hade hoppat ur led.. Idag gick vi igenom det jag tränat förut och hon visade mig runt i deras träningslokal. Hon förklarade också att om/när det händer igen är de bra om jag kan försöka vrida tillbaka det själv direkt..undrar hur man ska palla med de? :/

Så idag har jag åtminstone tränat styrka..men vågar ännu inte köra både lätt kondition och styrka samma dag. Därför får det bli cykel imorn istället.. det är väldigt tur att det är långt kvar till skidsäsongen börjar. För just nu kan jag inte träna mycket vettigt. Jag försöker se det så positivt som det går varje dag och se de små framstegen. Men det är inte så lätt alla dagar.. Speciellt inte när jag kollar i träningsdagboken. Jag skulle ju för en gångs skull få träna HELA sommaren och hösten! Jävla skit!

Sofie

Inga kommentarer: