måndag 8 juni 2009


I eftermiddag/kväll har jag varit hemma hos Anna å Mia på sushikväll. Första gånget i mitt liv som jag åt det, och dessutom lagade det själv. Eller ja..Anna visade mig hur man ska göra. :) Smaken var väldigt annorlunda och inte alls likt något jag ätit förut..men jag tror helt klart att jag efter några fler provsmakningar uppskattar rätten ännu mer. Hur som helst blev det en mycket trevlig kväll! Med lite extra underhållning av Magda och hennes hicka. ;)

När jag kom hem nyss hittade jag ett brev från Medicin Direkt i brevlådan. Det var en utskrift av journalanteckingarna från när jag träffade ortopeden Bo. Det posivitiva med brevet är att de inte tycker jag behöver operera just nu. :) Ska på återbesök till hösten för att ta ställning då till om det behövs ytterligare åtgärder.

Nu ska jag ta å sussa..ska ju på jobbintervju imorn. Håll tummarna för mig!

Sofie

Inga kommentarer: