tisdag 2 juni 2009

Jag har kommit fram till att jag inte haft helt fel när jag föredragit ämnen som innefattar matte. Pluggandet till industriella ekonomin var så mycket roligare och kändes mer givande än det jag gör nu - försöker trycka in så mycket som möjligt av en 1000 sidor tjock bok med en massa olika principer och allmänt flummiga begrepp. Nä, marknadsföringsekonom ska jag nog inte bli. Men jag hoppas verkligen jag kommer komma ihåg så pass mycket och inte blanda ihop allt så jag klarar tentan.

Fick nyss en inbjudan av Maria om att vara med på ett läger i Sälen i början av juli. Det hade verkligen varit grymt skoj att vara med på det! Så det ska jag försöka kämpa emot nu. Om allt går bra så kanske jag åtminstone kan cykla och staka på rullskidorna då. Men hur som helst är det ändå viktigast att det går bra med rehabiliteringsträningen. Jag vill så gärna att det ska gå bra så jag kan träna ordentligt inför nästa säsong, det som skulle bli mitt år i år!

Sofie

Inga kommentarer: