torsdag 11 juni 2009

Nu är lägenheten ren i princip överallt..killen som checkade städningen var helt klart nöjd. :P Så nu återstår bara knappt två timmar innan jag hoppar på bussen till Sollefteå och brorsans student imorgon.
De sista dagarna här i stan har jag städat en hel del, varit en sista gång till sjukgymnasten och igårkväll var jag hemma hos Ida och kollade på fotboll. =) Å just de ja, jag har cyklat 1 ½ timma i förrgår. Så himla skönt att få röra sig lite mer! Dessutom har rehabiliteringsträningen utvecklats från i princip bara rörelseövningar till övningar där jag verkligen får använda musklerna igen. Så nu börjar jag tom få träningsvärk å benen. Weei! Satsar på att kunna träna mycket mer kondition nästa vecka och dessutom något intervallpass på cykeln. :)

Sofie

Inga kommentarer: