onsdag 26 november 2008

Tävlingspremiär


Ikväll har jag kört min första tävling för i år, 6 km klassiskt masstart på ÖSK. Jag är så nöjd över att ha klarat av att åka en hel tävling utan att dö helt.Åka skidor är roligt!! Visst, de är lång bit kvar upp till de bästa..men med vad ja har tränat så får jag vara nöjd. Bara 16 sek upp till Julia Limby, 45 till Hanna Seppas och dryga minuten till Tessan. :) Eva, Magda å Maria åkte riktigt snabbt ikväll! Efter lite dusch å kvällsfika bjöd ja grannflickorna på kladdkaka,de va vi värda. Tessan upptäckte att min cefar myo apparat va intressant och rolig. ;) Hehe..

På fredag och lördag blir de jobb åt Sportmarket på Team Sportia, ska bli skoj! Kanske får jobba lite mer i vinter också..vore kanon de. :)

Jazon Mraz, p3 live..grymt bra!


Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Cefar Myo - http://www.tensway.com/en/cefar-myo.html