tisdag 11 november 2008

Imorse körde jag och Carro 4 * 10 min skateintervaller på ÖSK, banan va bara ca 800 meter så vi turades om att dra vartannat varv vilket funkade perfekt. Team Carro och Sofie är på g. =) Är väldigt nöjd att jag orkade hålla A3 tempo så pass länge för första gången.. Så nu ser ja fram emot fler pass framöver med Carro, och Tessan såklart.

Nyss låg ja i soffan med en kopp te och kände mig väldigt nöjd med dagen, kändes skönt att armen skakade lite grann efter gympasset ikväll. :) Pratade med mamsen ett tag också..hon tycker att jag inte ska lägga ner alltför mycket energi på den här kursen jag läser nu för att kunna lägga mer energi på träningen. Vilket jag tror hon har helt rätt i...men dum som ja är vill jag göra allt jag tar för mig bra! Men ja ska verkligen försöka att ta det hela lite med en klackspark för en gångs skull. :)

Nu blir det den här svarta klockan som kommer hem till mig, jag håller tummarna för att den inte ska gå sönder två gånger som den förra gjorde...

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

nice klocka gumms : )