söndag 30 november 2008

Skidor fram till dörren

Nu har de verkligen kommit mycke snö här uppe i Östersund, de är vitt överallt. :) Jag och Daniel firade med att åka skidor hela vägen fram till dörren från ÖSK...det gick riktigt fint förutom att ingen verkar bry sig om att spåra upp fler spår än dom som de ska tävlas på till veckan. Så de blev lite snöpuls och mycke stakning, men de va de värt. Så imorn behöver ja inte cykla med skidorna till stadion utan kan åka hemifrån..å de underlättar minst sagt vääldigt mycke. =)

I eftermiddag tog jag å Sara oss en sväng ner på stan och julskyltning. Mysigt men inte alls lika stort som ja förväntat mig..men har hört rykten om att de är julmarknaden på jamtli nästa helg som gäller här i stan. På vägen hem införskaffade jag mig en adventsljustake eftersom min gamla gick sönder ifjol. Men någon mer julpyntning blev de inte idag för alla mina julgrejer utom julstjärnan visade sig vara hemma i Hudik..får be pappa ta med dom upp på tisdag.:)


Lite sällskap av Björn under filten i soffan nu hade varit guld!


Sofie

Inga kommentarer: