söndag 2 november 2008

Första skidpasset

Hem lyckades jag ta mig igår..=)

Idag har jag åkt mitt första skidpass för den här säsongen. Riktigt härligt att få sätta på sig skidorna igen och glida iväg..jag har verkligen saknat de. Skitsamma att ja inte orkar ett piss, jag får iaf åka skidor och de är ju de viktigaste. Så framöver ska de bli en massa skidåkning..och förhoppningsvis kommer ja orka mer och mer och kanske bli av med alla extrakilon som fastnat på min otränade kropp. Jag mår aldrig så bra som när jag får åka skidor..åkte och tänkte på känslan i kroppen efter backintervallerna i Rostberg i vintras, till den känslan vill jag hitta tillbaka.

På tisdag åker jag och Lisa härifrån,killarna kommer från östersund,till bruksvallarna!! Gud så jag ser fram emot de nu.



Sofie

Inga kommentarer: