tisdag 25 november 2008

He's the best

Efter lite strul med flyg på vägen hem så befinner ja mig nu i Östersund igen. Ja hann inte ens fundera över att bli ledsen när vi sa hejdå på flygplatsen imorse..å tur va kanske de. ;) Hur som helst har jag haft de heeelt underbart hos Björn. Han får mig att känna mig så lycklig, trygg, säker, glad, älskad..ja allt!! Längtar redan tills vi ses igen..och ja hoppas tiden går fort tills dess. He's the best! ;)


Skidspåren har blivit grymt bra nu på ÖSK, allt sitter ihop och man börjar förstå hur man ska åka. ;) Tessan och jag åkte runt de mesta 3 varv ikväll och det tog nästan 1,5 timma. Och imorn är de tävling..ska bli kul att få tävla igen..även om ja är nervös över hur mycket jag orkar. Men ja får helt enkelt vara nöjd med att ta mig runt (även om de är svårt att tänka så)

Sofie

Inga kommentarer: