torsdag 27 november 2008

Förbannad

Imorse va ja rätt förbannad..cykla med skidfodral i en knapp dec nysnö på en cykel med tyngsta växeln och utan dubbdäck går inge vidare. Men till skidstadion skulle jag! Som lösning på problemet cyklade jag en annan väg så ja kunde cykla där bilarna kört. Tillslut tog jag mig fram till skidstadion, där det idag kryllade av skidskyttar. Känns som att man kommer bli nerkörd ibland för folk kommer från alla håll å kanter i 100 knyck..inget bra klimat att köra A1 i. (Undra ja hur de kommer se ut nästa vecka) Men ja lyckades genomföra mitt pass. Och ikväll gick de mycket bättre att ta sig till stadion eftersom dom varit snälla och plogat gångvägen hela vägen bort. Dock hade de varit vääääldigt skönt med en bil en dag som denna. Då hade ja dessutom sluppit släpa på alla grejer från ICA och inte behövt cykla 6 km extra fram å tillbaka till skolan för att hämta en bok som tydligen inte fanns där än.
Efter en sen middag väntade en massa disk och träningskläder lite var stans..men nu har ja fått undan allt och ska inte göra många knop innan ja kryper ner under täcket.

Tänk om ja hade haft sällskap av Björn också...saknar honom sååå!!!

Sofie

Inga kommentarer: