söndag 20 april 2008

Lovely!

Morgonen idag spenderade jag, Malin och Lisa uppe på koppongen i strålande solsken och stenhård skare! Man kan aldrig få nog av den frihetskänslan. Efter en lång skidtur grävde vi oss en solgrop å grillade lite korv å drack varm oboy. Lovely! Nästan lika härligt som grillad fläskfilé, hasselbackspotatis,hemma gjord beasås å lyxig kladdkaka i fredagskväll med Malin å Henke.

Sen jag skrev sist har jag fått erbjudande om ytterligare ett jobb, vaktmästare på sjukhuset i sommar..eller nått sånt. Men problemet är att träningen också ska skötas. Så jag får se vilka arbetstider de är..Men plantsättning,oringen och detta skulle ju ge en hel del pengar!

Va ju tänkt att jag skulle träffa Carro i helgen..men hon blev lite sjuker. Fast nu ska ja hänga med ner till Uppsala över Valborg så de ordnade ju upp sig ändå. Ser fram emot de! =)

Nu ska ja vara social med Malin å Henke i soffan..hörs!

Sofie

1 kommentar:

Maja sa...

ÅÅ ska du till Uppsala och fira valborg?? isåfall kanske vi ses där!! =) Har också planer på att åka dit.
Kraaam