måndag 21 april 2008

Tidig morgon

Imorse var ja uppe riktigt tidigt..för 06.15 är tidigt enligt mig. Det var dock värt mödan när jag och Lisa kom upp på toppen av Anjosvarden, grym utsikt! Vi såg ända till Sälen,vilket var minst 10 mil bort. Enda nackdelen med morgonens pass var att bilresan tog 1 timma enkel väg. Men vad gör de när solen skiner från en klarblå himmel ytterligare en dag? =)

Imorn va de meningen att vi studenter skulle åka på SEM, 11 mil skidor från Storfjäten ner mot Älvdalen. Men eftersom många är sjuka eller inte vill följa med så blir de inget. De enda possitiva med de är att jag å Malin har massor med käk att äta nu. =P

Nyss tog jag mig en tupplur med älsklingen..han bara gosade sig upp nära mig och la tassen på min mage - ursöt!

Här kommer lite bilder från de sista veckorna..=)

Sofie





Inga kommentarer: