lördag 26 april 2008

Glad för din skull!


Ett STORT grattis till Maja som kom in på Kulturama! Du är värd detta så mycket, å jag håller tummarna för att du sjunger skiten ur alla i sthlm till hösten vännen. =)

Fredagseftermiddagen och kvällen spenderade jag med Henke igår..vi va på marknad i Orsa en sväng och sedan grillade vi kyckling här hemma till middag, mumsigt och trevligt. Å idag så har vi varit å fixat lite grejer...så nu har Henke hjälpt mig å laga min cykel helt. Så nu ska ja bara pumpa i lite ny luft i det nya däcket.
Idag har jag också gjort klart projektarbetesrapporten..så nu är de bara en länk av Elin jag behöver så är vi klara! Men nu borde jag fortsätta å plugga historia istället..men de har jag inte lust med så de kanske blir en film i soffan istället. =)

Förresten, brorsan å pappa har fått förfrågan av Peken om att följa med till Kina senare i vår å åka sprinttour. Undrar om det finns plats för en syster i en väska? :P

Sofie

Inga kommentarer: