torsdag 11 augusti 2011

Flytta


Jag längtar så otroligt mycket till att få komma till Andreas, lägenheten och Stockholm i morgon kväll, sova första natten tillsammans i vårt nya hem och sen så småningom börja få ordning på alla våra saker. Just nu är det mest kaos med grejer överallt och det kommer så klart vara det ett tag även i Bergshamra innan vi fått allt på rätt plats, men just nu känns det skönt att bara få in allt i lägenheten. För till veckan börjar ju ett helt nytt äventyr på KTH och det skulle ju kännas skönt att vara på plats då. Det ska bli riktigt spännande och jag ser verkligen fram emot allt nytt jag kommer få uppleva och lära mig. Redan på tisdag väntar tydligen studiebesök där miniräknare och oömma kläder skulle medtagas. Så det är nog bäst jag lägger mig och sover nu så jag orkar med träning, flytt och skolstart som väntar...

Sofie

1 kommentar:

Majola sa...

Sofie! På onsdag är jag ledig hela dagen! Ska vi ses då eller vad händer på din agenda?? =) Krama