söndag 21 augusti 2011

Det finns inget snyggare, än en samhällsbyggare



Idag har vi bott här i lägenheten hela 9 dagar, jag har avverkat mina första fem dagar på KTH och vi har hunnit få till de riktigt fint i lägenheten. Mamma och pappa hjälpte oss hela förra helgen med att flytta in och den här helgen har Kiki varit här och fixat med bland annat gardiner åt oss. Det har blivit jättemysigt och jag tror vi kommer trivas toppenbra i vårt nya hem. (Bildbevis kommer inom kort). I skolan har jag fått så himla många nya intryck och det har hänt ännu mer så jag vet inte riktigt vad jag ska berätta. Det viktigaste är att jag för tillfället inte tvekar en sekund på att jag valt helt rätt utbildning. Alla företag inom branchen verkar dra i oss och det finns flera inriktningar inom programmet som jag tror kommer passa mig bra. Dessutom är det ett plus att KTH verkar vara en grym skola och bara mottagningsperioden är sjukt organiserad och planerad på ett bra sätt. Vi nOllan blir väldigt väl omhändertagna och det händer något roligt varje dag. Jag ser faktiskt fram emot att det är måndag igen i morgon så jag får åka tillbaka till skolan igen..


Sofie

Inga kommentarer: