söndag 28 augusti 2011

Det börjar bli tradition med söndagsinlägg från min sida nu. Men det är inte så konstigt med tanke på att de dagar som passerat den här veckan varit precis lika fullspäckade som de under förra veckan. Mottagningen har fortsatt att imponera på mig och med en avslutning som innehöll ett fullskaligt tivoli innehållandes hoppborg, bordshockey för människor i full storlek, gratis sockervadd + popcorn + remmar + pajkastning + godishjul + diverse stånd och mat samt något så flashigt som en såpbubbelmaskin är det omöjligt att inte vara rätt nöjd med valet av Samhällsbyggnad.






Helgen har sedan spenderats i lugnhetens tecken. Vi har sovit, tränat, ätit god mat, varit inne på stan, myst i soffan och bara tagit det lugnt. Dessutom tajmade jag och Maja in vår andra dejt här i storstan och den här gången fick jag se hur hon bor ute i Stuvsta. Mysigt! Så nu är jag redo för första veckan av riktigt skola som jag verkligen ser fram emot. Jag hoppas jag känner samma känslor även om ett par veckor, schemat visar nämligen att 9:e november är första lediga dag... Yeeey.

Sofie

Inga kommentarer: