måndag 7 juni 2010

Tydligen hade jag inte fått nog med skador/sjukdomar den sista tiden ändå... =/

Den här gången har jag åkt på världens halsont, feber, huvudvärk och ryggvärk..verkligen oerhört mysigt. Imorse mådde jag verkligen inge bra alls..orkade knappt pallra mig ur sängen. Så jag tänkte att jag åtminstone måste göra ett försök på hälsocentralen och förhoppningsvis bli lite bättre bemött än tidigare. Och otroligt nog lyckades det! Jag fick träffa Dagmar som var en mycket trevlig och förstående läkare. Hon lyssnade på vad jag hade att säga och skrev ut en 7-dagars penicillinkur till mig istället för att bara säga till mig att avvakta och hoppas på att bassiluskerna ska försvinna av sig själv. Så den här gången kanske jag slipper gå å dras med skiten i månader.
Vore dessutom skönt att vara helt pigg igen till helgens jobb i Motala på Tjejvättern...

Nu ska jag återgå till sängen igen och försöka hålla mitt, för i kväll, lite mer goda humör uppe en stund till.

Sofie

Inga kommentarer: