torsdag 3 juni 2010

Så har första dagen hemma i Sanna passerat. Livet känns inte lika jobbigt idag som det gjorde igår eftermiddag..vilket känns himla skönt!
Jag har haft vilodag idag och försökt att njuta lite av solen.. Det känns faktiskt lite lyxigt att kunna gå ut och sätta sig att äta frukost i solen och läsa tidningen samtidigt.
Lika roligt har det inte varit att se synen av mitt rum..väskor och grejer precis öööööverallt. Suck.. Men jag har åtminstone kommit en bit på vägen i att få det hyffsat fint igen. De mesta av mina kläder är inpackade i garderoberna så nu kan man gå till sängen utan att klättra över väskor på vägen.

Sanna frågade mig idag om jag inte skulle följa med till Kina en vecka? En helt gratis resa till Kina hade ju verkligen inte varit helt fel. Men tyvärr så åker dom den 17:e när jag ska jobba på Vätternrundan. Så himla typiskt!! :/ Hade ju varit en grymt rolig resa att göra.

Imorn ser jag fram emot förmiddagens rullskidspass ut till Hölick.


Sofie

Inga kommentarer: