lördag 5 juni 2010


Nu har jag kommit igång riktigt bra med träningen igen vilket känns jätteskönt! Två riktigt fina distanspass, bland annat ett ut till Hölick och Kuggörarna, blev det igår. Och idag körde jag RF intervaller på förmiddagen och DÖK tillsammans med Lisa på eftermiddagen.
Lisa gjorde mig sällskap till middag sen också..vi grillade rostbiff och åt crisscuts med fuskbea sås. Mums! Riktigt trevligt med sällskap också nu när mamma å pappa övergett mig för Peder och Kickis bröllop.


Dagens hjälte har helt klart varit min kusin Petter! Han har lagat min mobil så att den fungerar som normalt igen. Jippie! Dessutom fick jag ett nytt batteri eftersom mitt tydligen var riktigt dåligt. Så himla snällt. Och nu ska jag köpa mig ett vattentätt skydd till mobilen hos dom på måndag..ett haglöfs skydd som förhoppningsvis gör att jag har en fungerande mobil ett bra tag framöver. :)



Sofie

Inga kommentarer: