onsdag 2 juni 2010


Mycket har hänt sen jag skrev här sist. Jag har blivit frisk igen, brorsan har hälsat på i två omgångar, jag har flyttstädat och i söndags kom pappa förbi och hämtade hem det sista av mina grejer. Det kändes oerhört tomt och konstigt att lämna in nycklarna till lägenheten på måndagen och veta att jag inte kommer komma tillbaka i höst. Även om jag vet att jag ska göra något annat riktigt roligt då gör de ont i hjärtat att åka ifrån allt. Snyyyyft..
Det som känns tråkigast är att lämna alla fina vänner jag har fått här uppe och allt roligt vi hittat på tillsammans. Ni vet vilka ni är! Minnena från allt jag fått uppleva tillsammans med er kommer ju alltid finnas kvar..även om jag inte blir i stan framöver.

Men, men. Nu ska jag försöka att inte deppa alltför mycket här på tåget hem och istället se fram emot en sommar som förhoppningsvis kommer bjuda på många roligheter. Och hur de nu än blir med det ska jag träna riktigt hårt och ser fram emot att, tillsammans med världens bästa Terese, åka till Albuquerque i höst och uppleva vårt livs största äventyr. Det får helt enkelt vara värt lite ont i hjärtat just idag. :)


Sofie

1 kommentar:

Anna sa...

Jag är iaf riktigt glad att du lämnar östersund o åker mot hudik!! :D