onsdag 26 maj 2010

Intervaller stog på schemat igen idag. Jag och Ida gjorde sällskap och körde rullskidsintervaller på Frösön. Riktigt skönt att vara två för att kunna pressa sig rejält..jobbigt och skönt!

Andra aktiviteter idag har varit att packa ner alla mina kläder, sängkläder och handdukar i väskor. Kanskte inte så roligt men skönt att ha kommit en bit till på vägen gällande nerpacking och städning.
Lite trevligare hade jag det sen när jag å Terese besökte stan en sväng för att bland annat hämta Skalis film jag lämnade in igår.
Dessutom fyndade jag en riktigt fin bikini på Gina Tricot, endast 158 kr för båda delarna. Jag är nöööjd!



Förresten, det är den 26:e maj idag och det innebär att min kära pappa fyller år. :) Grattis!!! Här på bilden roar han sig med en av sina favoritsysslor..käka ostkrokar. Heheh..

Sofie

1 kommentar:

Majzan sa...

Bikinin är så fin :)