onsdag 19 maj 2010

Idag har jag haft en väldigt efterlängtad vilodag. Jag kände verkligen under andra passet igår att kroppen var grymt sliten så det var riktigt skönt att få en lugn dag utan ansträngande fysisk aktivitet.
Så istället för att träna har jag unnat mig god mat under dagen. Pannkakor med Terese till lunch och sedan grymt god lax, potatis och sås med både Terese och Andreas till middag. Laxen blev minst sagt supergod! Dessutom hade Andreas köpt ostkaka som vi åt till efterrätt med grädde och sylt. MUMS :)


Kvällen har jag, efter en trip till flygplasten, spenderat med Jirhed och Terese hemma hos Jennie och Calle på Litsvägen. Ett mysigt slut på en skön vilodag.

Men nu är det dags att sova och ladda för träning imorn igen. Löpintervaller och ett A1 pass rullskidor står på schemat. =)

Sofie

Inga kommentarer: