måndag 24 maj 2010

Idag har pappa varit här och hämtat hem mina möbler..snyyyft! Det känns faktiskt lite tragiskt att om bara en vecka kommer jag flytta härifrån och inte komma tillbaka till hösten. Så det är en himla tur att jag har äventyret i USA att se fram emot istället. :)

I helgen har det varit dåligt med uppdateringar men jag har haft det toppen. Träningsdagboken har fyllts på med många fler timmar så nu känns det riktigt bra att kunna se tillbaka på en bra genomförd första träningsperiod 2010. Jag håller tummarna för att det fortsätter flyta på fint även framöver..då känns det som att det här för en gångs skull kan bli mitt år!

Just det ja, i fredags hade Ewa och Jennie fixat en mysig kväll för mig å Terese eftersom vi snart flyttar härifrån och inte kommer tillbaka till hösten. Det blev en trevlig kväll med god matt och massa gott fika. Tusen tack tjejer! :)



Sofie

Inga kommentarer: