fredag 14 maj 2010

Igår tog jag tåget hem till Hudik för att vara med på skidavslutningen ikväll.
Men innan dess har jag gjort lite andra saker också. Igår hann jag med att få äta en grymt god middag.. Mamma gjorde egna hemmagjorda pommes frittes och pappa grillade entrecote och rostbiff, mums!
Sen idag har jag tränat två pass. RF på förmiddagen och löpning + mördarstyrka i eftermiddag. Och därimellan var jag,pappa å Fredrik käkade lunch på Radjos och hälsade på farfar på Kullen. Det är fortfarande ovant att han inte är här hemma på gårn som vanligt...

Men tillbaka till skidavslutningen. Den var precis lika dan som den alltid varit..hehe. :) Fika, massa blomutdelningar och så bingo såklart. Men min tur fanns inte där den här gången heller..så det blev ingen bingo för min del.
Kvällens höjdpunkt var helt klart Ljungens låt om Skalman (våran klubbordförande). Nästan lika roligt som filmen om honom.. :)

Nu är det sovdags, imorgon väntar intervaller, ett A1 pass och förmodligen en tågresa tillbaka till Östersund.

Sofie

Inga kommentarer: