onsdag 12 maj 2010




Dagar som den här kan jag inte göra annat än att vara glad att jag bor i Östersund! Från skidåkning i vinterföre till träning i shorts på eftermiddagen.

Tidigt imorse for jag, Fidde, Tiio och Sara till Bydalen för att åka på skaren. Här om dagen kom det lite snö så det var kallföre, helt otroligt att det kan vara så den 12:e maj. Men det gjorde inget för det var precis lika härligt ändå..frihetskänslan var total.
Väl tillbaka i stan igen blev det lunch och eftermiddagsvila för att orka med eftermiddagens intervallpass. För första gången på över 1.5 år körde jag löpintervaller!! Och även om det var stört jobbigt och jag är en kass löpare så är jag riktigt nöjd att jag orkade köra och att mitt knä pallade trycket. :)

Så nu ska jag känna mig nöjd med min dag och fira med lite glass och te. Trevlig kväll!

Sofie

Inga kommentarer: