fredag 24 april 2009

Twilight


Ikväll har jag sett Twilight. Har inte haft någon riktigt koll på vad filmen handlar om men jag har märkt att det är många som gillar (en del hysteriskt) böckerna och nu filmen som kom i höstas. Jag måste hålla med om att filmen är bra, dessutom är ju Robert Pattinson rätt okej att titta på. ;) Blir faktiskt lite sugen på att läsa de andra böckerna..vore ju ett smart sätt att få läsa lite engelska dessutom.

Nu befinner jag mi i Östersund igen också. Resan gick bra, förutom att jag blev överfallen av en stor, tung väska som ramlade ner från hyllan och rätt i skallen på mig. Så på högersidan har jag nu en väldigt fin bula. :P Men fram kom jag ändå och det är rätt skönt att vara tillbaka här. Kändes dock lite konstigt eftersom Daniel redan håller på att städa ur å ska flytta hem..helt sjukt vad fort tiden gått sen vi flyttade in.

Nej nu ska ja ta å kryp ner i min egna sköna säng och sova gott..ska bli skönt å vakna imorn med väskan och allt uppackat. =)

Sofie

Inga kommentarer: