måndag 6 april 2009


Sent igår kväll så kom vi då hem från Piteå. Jag å Rickardsson hade turen att få åka med ÅIK-bussen så vi kom direkt hit till stan och slapp åka hem till Hudik för att åka upp idag.

Helgen gick inte alls som jag hade hoppats..känslan i kroppen sen SM-helgen i Åsarna satt verkligen kvar och jag orkade inte något alls. Förstår inte riktigt hur de kan gå så katastrofalt dålig just nu..det har ju ändå gått bättre tidigare i vinter. Men jag försöker vara nöjd med att jag åkt och istället se fram emot den härliga perioden som kommer nu och sedan börja om med massor med träning inför nästa år. Jag tänker inte ge mig! Även om det känns rätt jobbigt just nu.

Istället får jag vara lite glad åt brorsan som vann både igår, och cupen totalt. Och Daniel som vann igår. :)




Sofie

Inga kommentarer: