torsdag 2 april 2009

Imorn bär det av upp till Piteå, jag bestämmde mig idag för att åka upp. Har ingen aning om kroppen känns bättre än förra helgen eller inte, men jag hoppas de. Det har varit så svårt att veta varför man är trött dom här dagarna..Funkar de inte är de väl inte värre än att stå över..världen går ju inte under för de. Även om det kan kännas så ibland.

Idag fick vi se morfar för sista gången. Fredrik kom hem så vi fick träffa honom i ett fint rum på sjukhuset. Han såg precis lika lugn å fin ut som i tisdagskväll..lite kallare bara. Det känns skönt att veta hur han ser ut när han ligger där i sin nya fina boomerangtröja, och hans favoritfilt, i kistan på begravningen. Lika stilig som han alltid varit. :)

Sofie

1 kommentar:

billaofsweden sa...

Hej min favoritsyserdotter. Vad fint du skrivit om Morfar!!
Hoppas du har det bra i Boden.
Mormor sov hos Simon inatt för vi har varit på Svanbacken med konferens. Igår fick vi spa med bastu och bubbel helt själva---mysigt.
Tipsa gärna någon annan du länkat till att länka till min blogg det höjer allas värde på google:)
Nu ska vi käka lunch!Vi hörs Kram