torsdag 9 april 2009


Dom här två senaste dagarna har det varit lite olika aktiviteter på tapeten här uppe i Östersund.

I tisdags åkte jag, magda och jeppe på en härlig skidtur på isen i det vackra vårvädret. :) Efter flera timmar ute i solen blev det sen dags för EXTREM temafest hemma hos Carro...jag kom som extremt tantig! Måste säga att jag kände mig oerhört snygg. Det blev inte så mycket fest av det hela men en trevlig afton. :)

Sen igår hade vädret blivit på mycket sämre humör, för det regnade/snöade om vart annat och blåste snålblåst. Så igår blev det plugg och gymbesök under dagen som senare avslutades hemma hos Lina å Tessan med en till mycket trevlig afton.

Idag har vädret fortsatt vara på dåligt humör, men det har inte gjort så mycket eftersom jag ändå har varit tvungen att städa å packa..åker ju nämligen iväg på påskäventyr imorn. :) Men innan det är dags för avfärd mot Klövsjö imorn bitti blir det New Sweden Open Championsip ikväll. Skidtävling,bankett och utgång. :D Blir nog ett rejält drag med 60 skidåkare som ska på middag och sen fest. ;) Hur som helst kommer jag å Magda lätt vara snyggast på skidtävlingen..bildbevis kommer senare!

Sofie

Inga kommentarer: