söndag 26 april 2009

Härlig helg

Jag har haft en toppenhelg här i Östersund med Magda, och idag även i sällskap av Eva och Mia. :)

Igår strosade jag å Magda runt på stan och kikade in i den nyöppnade Monki butiken, som hade massvis med fina kläder. :) Men det blev inget shoppat där den här gången. Istället hittade Magda en snygg skinnjacka och jag köpte mig ett par solbrillor på Synsam. Tack mormor för presentkortet! =) Lunch åt vi på Pause och sedan en glass i solen nere vid badhusparken. Det är härligt när de börjar bli vår!
På kvällen lagade vi god middag hemma hos Magda och såg Robinson. Lite senare blev det en tur ner på stan med Tio, Magnus, Hampus och hans tjej. En lugn men trevlig kväll. :)



Idag hade det vackra vårvädret bestämt mig för att stanna så jag, Magda och Mia tog med oss matsäck och åkte till Gustavsbergs backen på Frösön. Väl där slog vi oss ner i ett av hoppen, njöt i solen och pratade massa strunt. =)


Sofie

1 kommentar:

IV sa...

Det där såg mysigt ut, hade gärna varit med er där:-)!