tisdag 9 september 2008

Tårtkalas :)


Idag fyller Daniel 20 år så jag har gjort denna fina tårta till honom som vi ska mumsa i oss lite senare..:)
Dagen till ära har vi spenderat hela dan i skolan..diagnostiskt prov på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen. De snurrar siffror i huvudet nu kan ja lova..

Pojken som kallades Det,jag har aldrig blivit så arg när jag läst en bok som ja blev igår, fy faaaan! Det går inte att förstå att en mamma kan behandla sin son så.. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad över allt jag har efter att ha läst den boken!


Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! : ) detsamma. Nä jag förstår det! Gud vad jobbigt utan datorn. Hoppas den inte kraschat så alla bilder och sånt försvunnit för dig, sånt e inte kul. Hör av dig när du kommer hem vettja så hittar vi på nåt! När blir det nästa gång? :) Puss