onsdag 17 september 2008

Män som hatar kvinnor

Så har ytterligare tre dagar passerat..
I måndags va de skola men sen dess har vi inte haft någon föreläsning. Så jag har istället försökt plugga lite hemma så gott de går, har så smått börjat komma igång med träningen igen och läst klart Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson, helt grymt bra bok!! Lisbeth Salander å Mikael Blomkvist är några ja definitivt ska se på bio i vår..men först ska ja läsa dom andra två böckerna i Milleniumserien. =)

Imorn är de torsdag..så då kommer mamsen hit. Med sig har hon en del grejer till mig..framförallt en dator som jag kan använda!! Så på fredag ska vi gå på stan å leta en klänning till henne..(Pappa å hon ska på bröllop nästa helg)
Men de bästa som händer den här veckan är ändå att Björn kommer på fredag!! Ja längtar så sjukt mycke nu..

1 timmas löpning å de känns som att jag sprungit ett maraton, de får man kalla dålig form va?

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, dom där böckerna är verkligen jättebra! Tvåan är lika bra som ettan och jag hoppas trean är lika bra - den ligger i garderoben och väntar på att bli läst ;)