tisdag 30 september 2008

Livets ekvation

Ja vet inte riktigt hur jag ska få allt att gå ihop i mitt liv just nu.
Egentligen vill jag kunna lägga alla energi på träningen för att åtminstone hinna träna några timmar innan det är dags för tävlingsäsong igen. Men samtidigt behöver jag plugga mer matte för att hänga med i skolan..och dessutom måste jag ta å göra något åt min ekonomi. Ett underskott på nästan 2000 i månaden trots att mamma å pappa hjälper mig med maten gör att jag skulle behöva skaffa mig ett extrajobb. Å pengar behövs verkligen..ja behöver inte köpa saker men iaf klara av att betala alla hyror utan att gå back. Sen vill ja ju träffa Björn också.. å hälsa på Maja!
Någon som har en lösning på problemet åt mig?




Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

hitta familjer och svartjobba lite som barnflicka.. perfekt då påverkas inte studiebidraget heller! hehehe jag lämnar inget namn här du vet nog vem det är ändå ; ) Och maja och björn kan ju hälsa på dig. Du kan ju ta igen det i sommar när du har sommarjobb! det löser sig :) Puss