onsdag 24 september 2008

Stepin

Gud så skönt avslappnad ja känner mig nu..en skön dusch å en stund i bastun på storsjöbadet/stepin efter styrkepasset gjorde gott..min kropp är helt slut efter bara ett kort gympass och 1 ½ timmas rullskidor tidigare idag. Ja önskar så att ja kunde få känna mig pigg igen..precis så som i vintras när snön låg djup och intervallerna i rostberg flöt på fint. Som de är nu är ja dödsslut efter minsta lilla backe.. :(

Jag har förutom träningen pluggat med Andreas idag, de går iaf långsamt framåt..god äppelkaka bjöd han på dagen till ära.

Nu ska ja göra lite varm oboy å bre mig nån macka (vilket typ är de enda jag får i mig nu när ja har så ont i munnen)

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

tack snuttegull.. Skulle vara tråkigt om du sa annat också ;p Aaa ska verkligen bli skönt att slippa kisa hela tiden ; ) Men du, vad har du gjort med munnen? tänkte fråga igårkväll men du har ju ett verifieringsord så jag orkade inte :p Puss!