lördag 6 september 2008

Jävla olfyt

De är inte mycket som har varit på min sida den sista tiden..
Min dator har helt kajkat ihop så jag kan inte använda mitt internet, som förövrigt är indraget hos Daniel istället för hos mig. Ja hoppas verkligen att dom antingen lagar min dator nästa vecka eller allra helst att jag köpt en ny då!
Dessutom har ja lyckats gått å blivit sjuk igen! De dumma bakterierna försvann tydligen inte av den förra penicillin kuren så nu äter ja en ny i nio dar. Så det gick ju himla bra med den mängd träning jag tänkt köra den här veckan och nästa. :/ Å nu är de bara tio veckor kvar tills de är första tävlingen..oj oj i vilken form jag kommer vara efter 20 timmars träning under hela juni,juli och augusti..plus att typ halva september försvinner nu med...snyft.

Men de finns lite bra saker som hänt sen sist också. :)Framförallt har jag flyttat in i min lilla lägenhet här på campingen..å de blev riktigt mysigt och fint tillslut. Sen har Fanny varit här å hälsat på mig också!! Vi hann med biobesök, göra stan och umgås en hel del. Riktigt trevligt!! :) Så snart får ja ta bussen ner till Klövsjö å hälsa på där.

Skolan har börjat också..va på första föreläsningen igår. Än så länge känns de helt okej...de lär ju säkert bli svårare framöver man förhoppningsvis inte alltför svårt. =) De är en hel del skidisar i klassen så de är kul..å Skalman också. Som förövrigt bor 100 meter från mig på campingen, kul!

Idag håller ja tummarna för Björn..;)

Sofie

Inga kommentarer: