lördag 17 april 2010


Om tävlingen var jobbig igår var det ändå inget jämfört med idag. Klättringen rakt upp för slalombacken i Ramundberget slet minst sagt på låren! Ett tag trodde jag att jag aldrig skulle komma upp.. men tydligen tog backen ändå slut. Puh tänkte jag..ända tills sekunden senare när jag inser att det blåser full storm uppe på fjället. Mysigt värre! Hur som helst lyckades vi ta oss igenom de också på något sätt. Sen var mållinjen nere i bruks verkligen oerhört skön att passera!
Och jag är helt klart nöjd med min insats i helgen. För att inte ha tävlat på nästan två månader och tränat väldigt sporadiskt hänger jag ändå med hyffsat. :)

Nu ska jag försöka piggna till lite och ta en duscha innan middagen och kvällens bravader. Som jag inte vet hur jag ska orka med..hehe.

Sofie

Inga kommentarer: