torsdag 15 april 2010




Fy fan vilken dag jag hade igår. Inom loppet av 2 minuter hade jag pajjat min CT1 stav och vurpat med cykeln...hejja mig! Bara för att jag tillslut bestämde mig för att cykla till skidstadion och köra intervaller istället för att springa.
När jag tillslut kom igång och åka va snön så jävla skitig att jag efter en stund kunde åka klassiskt med skateskidorna..det gick med andra ord inte direkt lätt när jag körde intervallerna. SUCK!

Som tur var slutade dagen mycket bättre. Jag, Terese, Knappen, Andreas och Fredrik spelade brorsans äggspel som han vann på NSOC. Riktigt roligt spel. Tyckte alla utom andreas då.. :)

Alldeles strax kommer Daniel och hämtar upp mig och så far vi till Bruksvallarna och Fjälltopphelgen 2010. För några dagar sedan var jag inte så sugen på det men det kommer nog bli helt okej ändå.. Jag ska i alla fall åka sprinten imorn och sedan får vi se hur det blir på lördag.

Just de, måste bara visa en bild på Mattis söta hundvalpar som jag å Terese fick träffa i onsdags. Söööööta. ;)



Sofie

Inga kommentarer: