onsdag 21 april 2010

Jävla skit alltså..nu har jag ont i halsen IGEN! Mitt immunförsvar måste ha försvunnit helt den sista tiden...helt otroligt alltså. Men,men..det är tur att det ändå är semesterperiod för oss skidåkare nu. Då slipper jag känna mig alltför stressad av att inte kunna träna..

Det är också tur att Terese aldrig blir smittad av mina basilusker så jag har någon att umgås med.. Idag har vi hunnit med powernap, glasögonprovning och filmmys med Alvin och Gänget ikväll. Barnfilmer är riktigt bra alltså... Eller så kanske det beror på att vi inte är så mogna av oss alla gånger?




Vad tycks om brillerna? :)

Sofie

1 kommentar:

Annapanna sa...

Dom var lite för runda på något vis? Jag prövade ett par från evfa attling när jag skulle få glasögon, som jag blev helt kär i. Skulle ha köpt dom också ;) sen har scala eller något sånt hette dom, snygga sånna stora bågar! Supersnygga. Finns på synsam :) men tänk dig för, du har ju redan ett par tjocka, kan ju vara bra att ha något diskret att växla med också ;)