måndag 4 juli 2011

Järpen


För tillfället befinner jag mig i Järpen tillsammans med Andreas. Han har blivit vuxen och börjat jobba på riktigt idag. Jag skjutsade honom glatt till jobbet och ser fram emot att hämta honom snart igen. Förhoppningsvis har han överlevt hela första dagen. Själv har jag roat mig med att träna två distanspass istället, ett rullskidspass och ett cykelpass i mycket fin terräng. Min rumpa börjar vänja sig lite vid cykeln och idag kändes det lite lättare att trampa också. Förra veckan fick jag äntligen ihop 3 intervallpass och två styrkepass, och jag blev inte helt slutkörd eller sjuk, så nu ser jag fram emot en till bra vecka. I morgon beger jag mig till Östersund och kör lite intervaller med Jennie och vem vet vad mer roligt man kan hitta på i stan?

Sofie

Inga kommentarer: