tisdag 20 januari 2009

Inte som det brukar

Idag var de någonting som inte var som de brukar med min kropp. På vägen bort till ÖSK räckte de med att jag åkte lugnt och sakta och ändå kände jag mig trött och hade hög A1 puls. Väl framme på ÖSK gav jag mig på första intervallen men den fick jag avbryta och glida hemöver efter bara några minuter eftersom pulsen aldrig steg över 170 och kroppen ändå bara ville stanna. Jag har mina aningar om vad de kan bero på och jag hoppas att de stämmer och att jag är piggare imorn.

Imorn kommer brorsan å Anton hit en sväng å hälsar på. Eller ja, mellanlandar innan de åker vidare till Vålådalen på uppladdningsläger inför JVM. =)

Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre imorgon och att du snart är piggelin i kroppen igen. Jag hejar på dig! :)