måndag 26 januari 2009

Hm...vad är detta? Inatt sov jag inte mycket..somnade nog inte förrän halv två och sedan vaknade jag flera gånger innan jag gick upp klockan sju. Efter frukost for jag bort till skidstadion och körde supraintervaller på nykörda mjuka fina spår. Känslan i kroppen var inte direkt bättre efter denna natt..så efter en sväng ut till Dan på massage hade jag planer på att sova. Men även om jag var grymt trött så kunde jag bara inte somna utan kände mig mest allmänt konstig. Kollade febern för säkerhetsskull och den visade 37.8. Inte jättehögt men en förklaring till varför jag kände mig konstig.. Så nu håller jag tummarna för att tempen berodde på att jag inte sovit och inte tvärtom. Håll tummarna för de och att jag kan sova gott inatt.

P.S. I Love You - en underbar film. Så fint budskap!

Sofie

Inga kommentarer: