lördag 13 december 2008

Tuuungt...


..är bara förnamnet av hur de kändes idag. Eller de första 5 kilometrarna gick hyffsat ändå men sen var benen helt stumma och orken som bortblåst. Ja fick verkligen kämpa mig fram varenda meter. Den känslan är inte alls rolig,tro mig.. Ibland funderar man varför man inte bara stannar, tar av sig skidorna och ger upp. Men skam den som ger sig..med ytterligare lite mer träning blir säkert orken bättre. För någon vecka sen trodde jag ju inte ens att ja skulle orka åka här. :)

Eftermiddagen/kvällen har spenderats i sängen och framför tv:n eftersom det är ungefär vad ja orkat med. Har känt mig som att någon slagit med med något hårt i huvudet..eller som att jag varit ute på fest länge inatt. =P Ja hoppas lite av orken är tillbaka imorn.

GRATTIS till Johan Olsson som vann Världscupen i Davos idag!! Och till brorsan som knep en andra plats här i Skelleftå. =)

Sofie

Inga kommentarer: